Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Door zelf te ontdekken leer je, we gaan niet alles voor doen:) het is proberen proberen proberen tot je een resultaat hebt:) er is al zoveel op het forum/internet over te vinden.
het is nooit te lastig om iemand een bassis te geven we hebben ook niet alleen leren praten en etenSintclair schreef:Door zelf te ontdekken leer je, we gaan niet alles voor doen:) het is proberen proberen proberen tot je een resultaat hebt:) er is al zoveel op het forum/internet over te vinden.
Dat klopt maar dat gaat ook met vallen en opstaan:) en lukt ook niet in een keer:) En als je even 20 min zoekt kom je al een heel eind:)
je heb ook soorten niveau bij mensen de een is raper mee weg dan de anderen somigen moeten stap voor stap uitleg hebbe of zouden dat willen om het te kunnenSintclair schreef:Dat klopt maar dat gaat ook met vallen en opstaan:) en lukt ook niet in een keer:) En als je even 20 min zoekt kom je al een heel eind:)
-
- Lid
iceman schreef: je heb ook soorten niveau bij mensen de een is raper mee weg dan de anderen somigen moeten stap voor stap uitleg hebbe of zouden dat willen om het te kunnen
Nja, dit is ook niet bepaald duidelijke tekst ofzo.. Maar als skinner heb je niet altijd even veel zin/tijd om iedereen stap voor stap het uitteleggen. bijv, Youtube, is een hele handige basis.iceman schreef:als iemand iets weet van mappen en skine dat die meer uitleg heef om anderen te helpen zo dat die mensen het door kan geven aan anderen om te leren

oke zoek dan maar een video voor mij op youtupe van hoe ik begin met skinners voor de borden zo als op de blauwe borden staad brusssel afslagjztrucking schreef:iceman schreef: je heb ook soorten niveau bij mensen de een is raper mee weg dan de anderen somigen moeten stap voor stap uitleg hebbe of zouden dat willen om het te kunnenNja, dit is ook niet bepaald duidelijke tekst ofzo.. Maar als skinner heb je niet altijd even veel zin/tijd om iedereen stap voor stap het uitteleggen. bijv, Youtube, is een hele handige basis.iceman schreef:als iemand iets weet van mappen en skine dat die meer uitleg heef om anderen te helpen zo dat die mensen het door kan geven aan anderen om te leren

-
- Lid
Skinners? Zoek je mensen? 

bedoel niet dat ik mensen zoek he bedoel dat je niets der van vind op youtupe van txt op een blauw bord krijgenjztrucking schreef:Skinners? Zoek je mensen?
bv dit
http://i902.photobucket.com/albums/ac22 ... 849510.png
zo iets zou ik graag kunnen
gr
-
- Lid
Ooh oke ik dacht trailers en trucls. entschuldigung! 

hehe nee hoor dat vin ik beetje te gemaklijk trucks en trailers ik heb zelf mijn intereur gedaanjztrucking schreef:Ooh oke ik dacht trailers en trucls. entschuldigung!
http://i902.photobucket.com/albums/ac22 ... 47ce50.png
http://i902.photobucket.com/albums/ac22 ... faf5df.png
en mijn trailer is van dsv in blauw

gr