Ze zijn sws wel met een deel druk bezig

hij is eigelijk begrenst tot 130 kmh maar ik heb zelf berg af al 188 gehaaldNathan schreef:Ik heb map '1.2' (eindelijk) gedownload en ik moet zeggen, de nieuwe stukken zijn erg mooi. Ik ben erg onder de indruk. Ook Noord-Afrika (Algerije) is erg mooi gedaan, Libie weet ik nog niet, nog niet geweest :p Je kan ook onbeperkt snelheid maken, heb ik gemerkt. Ik reed op een gegeven moment op een Duitse snelweg naar Oostenrijk 125 km/h en ik had dat helemaal niet in de gaten :p In elk geval: mijn complimenten.
Alleen even een vraag: Waarom hebben jullie de Hongaarse M1 niet aangesloten op de Oostenrijkse A4? Want in het echt is het een echte doorgaande route Wien - Budapest.
1.5 is een vervolg van 1.2 dus je moet niet achteruit gaan.henkiehenk schreef:hmm waar vind ik deze up load van de map (ik heb nu 1.5)
ik heb der geen link voor gedownload ik hat wkt een pm gestuurd en die zei ff in de def map kijke en dan speed aanpassen dus heb hem op 93 begrenst werkt primaTasmanian_Devils_Bro schreef:Verschillende links van versie 1.5 staan in de eerste post van deze tread.
Bij de link van versie 1.2 was ook een link voor een snelheidsbegrenzer terug naar 90km/u, maar ik vind die link niet onmiddellijk terug
Hmm daar heb ik hem ook gedowneload maar geen africa of zijn er meer ups die ik gemist heb ?Tasmanian_Devils_Bro schreef:Verschillende links van versie 1.5 staan in de eerste post van deze tread.
Bij de link van versie 1.2 was ook een link voor een snelheidsbegrenzer terug naar 90km/u, maar ik vind die link niet onmiddellijk terug