ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
Kan er niet al in gereden worden dat we gewoon update moeten downloaden als die af is?
-
- Lid
@Mandelsoft
Dat ziet er echt verdomd realistisch uit! Ik ergerde me al een tijdje aan de aparte afslagen bij Rotterdam en Amsterdam, die lantaarnpalen zijn ook gaaf. Het is trouwens ook een beetje vreemd dat er door heel Frankrijk Belgische verlichtingspalen staat. Die Belgische palen van de laatste foto zie je geloof ik ook veel op provinciale wegen. Lijkt me echt gaaf als zulke dingen in de map zouden kunnen komen!
Voor de rest is de map al echt mooi geworden, ook Afrika, wat even iets anders is dan de rest.
Dat ziet er echt verdomd realistisch uit! Ik ergerde me al een tijdje aan de aparte afslagen bij Rotterdam en Amsterdam, die lantaarnpalen zijn ook gaaf. Het is trouwens ook een beetje vreemd dat er door heel Frankrijk Belgische verlichtingspalen staat. Die Belgische palen van de laatste foto zie je geloof ik ook veel op provinciale wegen. Lijkt me echt gaaf als zulke dingen in de map zouden kunnen komen!
Voor de rest is de map al echt mooi geworden, ook Afrika, wat even iets anders is dan de rest.
-
- Lid
Alleen die strook naar europoort is in het echt ook 2 baans...
- alexander1997
- Lid
Die foto's zijn er mooi uit! Deze afritten in NL zijn veel beter, bij de afritten van nu staan de auto's 2 van de 3 keer opeens stil. Dit ziet er goed uit!
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ziet er echt uit als Nederland!
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
Stukje 3 baansjztrucking schreef:Alleen die strook naar europoort is in het echt ook 2 baans...
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
-
- Lid
Jup, Maar die stopt in 't echt eerder...
-
- Lid
Dat is mooie dat er ook NL word gewerkt
Gister met de nieuwe map gereden echt mooie
plus alle mods werkte nog prima.
Alleen een sound mod van de omgevings geluid AI snelweg geluid werkt niet meer sinds de nieuwe map hoe kan dat ??
Hebben jullie ook met truckgeluiden gerommeld ??

Alleen een sound mod van de omgevings geluid AI snelweg geluid werkt niet meer sinds de nieuwe map hoe kan dat ??
geen idee.Chris_ibanez schreef:Dat is mooie dat er ook NL word gewerktGister met de nieuwe map gereden echt mooie
![]()
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Maakt dat zo veel uit dan?
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport