Lichtbak skinnen
Re: Lichtbak skinnen
ja maar als ik dan op send to editor klik gebeurt er niks...
ja tis gelukt maar hoe kan ik mooi lettertype krijge
kan iemand ff een makkelijke tutioral make over hoe ik m bewerk met mn naam en hoe ik dat opsla enz
http://trucksimulators.nl/forum/download/tut1.docx lees dit eerst maar eens goed door

- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Ik zelf gebruik photoshop in plaats van paint,
dit omwille er meer functies zijn wat je kan doen bij het maken van afbeeldingen / screens / lettertypes enzo...
Maar dit is natuurlijk weer een grotere stap verder, begin het eerst te leren met paint.
Verdere tutorials moet je even op youtube of google zoeken, er sta heel wat handleidingen online. Zo ben ik ooit ook begonnen .
dit omwille er meer functies zijn wat je kan doen bij het maken van afbeeldingen / screens / lettertypes enzo...
Maar dit is natuurlijk weer een grotere stap verder, begin het eerst te leren met paint.
Verdere tutorials moet je even op youtube of google zoeken, er sta heel wat handleidingen online. Zo ben ik ooit ook begonnen .

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
ja ik ben er al mee aant prutse maar die kevi444 die tutioral stuurde werkt dat ook voor die lichtbak exact zo
jaetskarst schreef:ja ik ben er al mee aant prutse maar die kevi444 die tutioral stuurde werkt dat ook voor die lichtbak exact zo

oke maar kan ik met paint ook lettertypes makee
Ik weet niet maar ik krijg de base er niet tussen, niet van het Cd'tje..
En op internet is bijna alleen maar virus.
En op internet is bijna alleen maar virus.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Sorry voor dubbelpost.etskarst schreef:oke maar kan ik met paint ook lettertypes makee
Je kan op google lettertypes zoeken en dan op de site van microsoft downloaden.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Thanx Jbsystems.