ETS 2 Europa Map.

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
stefanneke
Lid
Lid

Re: ETS 2 Europa Map.

Bericht door stefanneke »

wkt schreef:
Tasmanian_Devils_Bro schreef:Net daarom ik de vraag stel, bugs moeten nu eenmaal verholpen worden, maar vind het dan ook zonde om opnieuw te moeten beginnen.

Stefanneke, ik weet nu niet hoelang jij nog gaat spelen vanavond, maar als er nog bugs inzitten en gefixt worden volgt er snel weer een update
Het zijn kleine bugs.
Ik denk niet dat je met 1.2 opnieuw hoef te beginnen omdat er geen andere steden zijn bij gekomen. daar gaat het om dat als je opnieuw begin je de vrachten naar die steden kan doen. Dus als het met 1.0 gelukt is dan kan je 1.2 er zo inzetten en zijn de bugs verholpen
ok zal dan moeten wachten zeker :?
iceman
Lid
Lid

Bericht door iceman »

maak juist dat je de EuroTruckSimulator2_1_2_5_1_patch heb
en dat je de TSM_Map_1.0 toelaat in de windows beveiliging
als die ekstrakt is gewoon de TSM_Map_1.0.scs in je mod map steken
C: Users naam Documents Euro Truck Simulator 2 mod
gerben272
Lid
Lid

Bericht door gerben272 »

Bij mij doen de links het niet. bij rapidshare file coudn't be found en die andere klik ik regular reageert ie niet.
Alleen de link van 1.1 doet het maar daar gaat ie terug naar het profiel tijdens het laten. Heeft iemand hetzelfde en kan iemand
helpen :?:
gerben272
Lid
Lid

Bericht door gerben272 »

Knap werk trouwens wkt :thumbup: :thumbup: :thumbup:
nexuz
Lid
Lid

Bericht door nexuz »

Kan iemand me helpen het kan ook aan mij liggen maar ik heb alle stappen gevolgd en de nieuwe map + de Steinreich - > Startkapital = 9.500.000 € in men mod map gezet nu als ik men spel opnieuw wil beginnen laad die tot 2/3 en dan krijg ik als error het spel bevat ongeoorloofde wijzigingen hier is geen support voor beschikbaar.

Nu als ik men oude game wil starten lukt het ook niet ook al is de map uit men modfolder?
wkt
Lid
Lid

Bericht door wkt »

gerben272 schreef:Bij mij doen de links het niet. bij rapidshare file coudn't be found en die andere klik ik regular reageert ie niet.
Alleen de link van 1.1 doet het maar daar gaat ie terug naar het profiel tijdens het laten. Heeft iemand hetzelfde en kan iemand
de problemen liggen bij rapidshare. 1.1 moet je vergeten. of 1.0 of 1.2 zijn prima
nexuz
Lid
Lid

Bericht door nexuz »

nexuz schreef:Kan iemand me helpen het kan ook aan mij liggen maar ik heb alle stappen gevolgd en de nieuwe map + de Steinreich - > Startkapital = 9.500.000 € in men mod map gezet nu als ik men spel opnieuw wil beginnen laad die tot 2/3 en dan krijg ik als error het spel bevat ongeoorloofde wijzigingen hier is geen support voor beschikbaar.

Nu als ik men oude game wil starten lukt het ook niet ook al is de map uit men modfolder?

Oke sorry had de 1.1 heb nu 1.0 geprobeert en daar lukt het wel!
driverjan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door driverjan »

Niets aan het handje rijd zo een paar uur, en ineens bij schiphol sluit hij af ???
jbsystems
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door jbsystems »

wkt schreef:
gerben272 schreef:Bij mij doen de links het niet. bij rapidshare file coudn't be found en die andere klik ik regular reageert ie niet.
de problemen liggen bij rapidshare. 1.1 moet je vergeten. of 1.0 of 1.2 zijn prima
Dat zijn geen problemen, maar dat zijn de nieuwe regels van rapidshare zelf:

Nieuwe regels van rapidshare zullen downloads niet lang meer online houden vrees ik,
dit vanwege de aangekondigde maatregel dat er maximum 30 gb per dag kan gedownload worden van 1 account. Concreet betekent dit dat als een uploader 1 file van 4.5 gb uploadt, slechts 6 leden deze file zullen kunnen downloaden.

Ik raad men toch aan om een andere host te zoeken, vb mediafire.

@Ontopic, nice werk man :clap:
Afbeelding

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Tristan

Bericht door Tristan »

BUG uitrijden ferry in Algiers (haven) rijd je op een onzichtbare muur.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”