Maak anders een topic aan bij modden en,skinnen en dan bij skinnen en dan stel jr jou vraag

tog bedank en moest je het programa nog weten mag altijd laten wetenscaniaforlive schreef:Ik kan je er helaas ook niet mee helpen. Heb wrl geskinf maar de progamma's en alles id va n mijn computer dus dat gaay hem niet worden.
Maak anders een topic aan bij modden en,skinnen en dan bij skinnen en dan stel jr jou vraag
zou graag gent hebben op een bord zo als ditcojones schreef:Als je hulp nodig hebt, mag je me altijd contacteren
de beheerders moeten hem nog bevestigen. dus je ben niet blind.Tasmanian_Devils_Bro schreef:euh, WKT, dan ben ik een beetje blind, ik vind die niet bij downloads
je moet wel een nieuwe game beginnen om daar naartoe vrachten te kunnen rijden.Tasmanian_Devils_Bro schreef:OK
heb ondertussen de link van henk al![]()
Ik zat nu wel bovenaan in Engeland en heb de lange afstand skill nog niet volledig, maar hoe zit het met vrachten die zag ik nog niet?
Edit, is er aan de snelheid gewerkt in de map?
Ik kan 120km/u met de map en als ik ze uit de mod-folder haal maar de toegestane 90km/u