scania torpedo
scania torpedo
zou het mischien ook een idee zijn om als cabine tune mod een torpedo cabine te makken omdat ik niet zelf kan modden MVG dennie
Re: scania torpedo
Als onderdeel zou het lastig zijn, je zou dan ook meerdere aparte chassis moeten maken, speciaal voor de Torpedocabinekevin345 schreef:zou het mischien ook een idee zijn om als cabine tune mod een torpedo cabine te makken omdat ik niet zelf kan modden MVG dennie
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- stefanneke
- Lid
kan het ook niet zoals de axor dat je nog alle types hebt en dan nog apart een torpedo zou echt super zijn
Eigenlijk maakt het in ETS2 geen flikker uit of je nu een truck vervangt of niet (de axor vervangt ook dacht ik).stefanneke schreef:kan het ook niet zoals de axor dat je nog alle types hebt en dan nog apart een torpedo zou echt super zijn
Stel, deze Torpedo vervangt de Scania B. Dan bestel je toch gewoon een andere Scania en zet je de opties er zelf op.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- stefanneke
- Lid
je hebt nog alle modellen van actros als je de axor download dus zou ik denken dat dit bij een torpedo ook zou kunnen
ben het helemaalle eens met bart

-
- Lid
- biochazard
- Lid
is er ook een link dat je niet hoeft aan te melden?
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
biochazard schreef:is er ook een link dat je niet hoeft aan te melden?Truckerthom schreef:Alstublieft!
scania t620
http://www.ulozto.cz/x6HRDHf/scaniat-ets2-by-vlasta-rar
download die