ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
Meneertje ik heb altijd goede taal. niet zeuren als je weet wat Cix hier doet.. Moet je nou niet gaan zeuren over zo'n typfout..
Ik heb zeker respect voor wat Cix allemaal doet hier, maar dit vind ik gewoon een ernstige taalfout en geen typfout. Een typfout is als je een letter naast de, in dit geval, 'd' tijdens het typen indrukt, omdat je het allemaal iets te snel wil doen. Aangezien de 't' niet naast de 'd' op het toetsenbord zit, valt dat af.jztrucking schreef:Meneertje ik heb altijd goede taal. niet zeuren als je weet wat Cix hier doet.. Moet je nou niet gaan zeuren over zo'n typfout..
Ik vind dit bijna net zo erg als mensen die 'is' typen, terwijl ze 'eens' bedoelen. Of 'me' in plaats van 'mijn'. Zijn allemaal taalfouten en een verloedering van de Nederlandse taal.
Euro Truck Simulator 2 is gewoon een geweldig spel.
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
Nu we toch off topic zijn, wil ik je best wel uitleggen hoe dit af en toe komt. De naam Cix zit een hele gedachtegang achter, Cix is kort van Cixelsyd, wat weer het spiegelbeeld is van Dyslexic, wat weer Dyslexie betekend in het Nederlands. En tja, daar heb ik helaas last van. En als het dan niet tot een dyslectische fout behoord, dan zal 't wel komen omdat ik 'n echte Brabander ben! En dan zeggen we; Wa lulde, of zitte gij te zevere!Luctor schreef:Ik heb zeker respect voor wat Cix allemaal doet hier, maar dit vind ik gewoon een ernstige taalfout en geen typfout. Een typfout is als je een letter naast de, in dit geval, 'd' tijdens het typen indrukt, omdat je het allemaal iets te snel wil doen. Aangezien de 't' niet naast de 'd' op het toetsenbord zit, valt dat af.jztrucking schreef:Meneertje ik heb altijd goede taal. niet zeuren als je weet wat Cix hier doet.. Moet je nou niet gaan zeuren over zo'n typfout..
Ik vind dit bijna net zo erg als mensen die 'is' typen, terwijl ze 'eens' bedoelen. Of 'me' in plaats van 'mijn'. Zijn allemaal taalfouten en een verloedering van de Nederlandse taal.

Maar goed, vanaf nu maar weer back on topic jongens!
Heldere uitleg en goed plan om weer on topic te gaan.
Laat ik maar gelijk ook het goede voorbeeld geven.
Ik zou graag een discussie op gang krijgen over wat de leden hier denken welke steden zullen worden toegevoegd op basis van de huidige map die er nu is. Op een aantal punten zijn er afslagen met een bord met rode kruizen erop. Ik denk dat er bij deze afslagen in uitbreidingen plaatsnamen komen te staan. Hierbij graag een onderbouwing door midden van een ingame plaatje.

Bovenstaande plaatje is van de afslag vanuit de richting Parijs naar Dijon en Reims. Er is daar een afslag naar rechts naar de N104. Met behulp van google maps, denk ik, dat deze weg doorgetrokken wordt naar de A10 naar Orléans en wellicht ook naar de A11 richting Le Mans en Rennes.

Het gaat dus om bovenstaande kruising bij het pijtje van de muis.
P.S. als de mods willen dat dit een discussie is, voor een apart topic, vind ik dat ook prima.

Laat ik maar gelijk ook het goede voorbeeld geven.

Ik zou graag een discussie op gang krijgen over wat de leden hier denken welke steden zullen worden toegevoegd op basis van de huidige map die er nu is. Op een aantal punten zijn er afslagen met een bord met rode kruizen erop. Ik denk dat er bij deze afslagen in uitbreidingen plaatsnamen komen te staan. Hierbij graag een onderbouwing door midden van een ingame plaatje.

Bovenstaande plaatje is van de afslag vanuit de richting Parijs naar Dijon en Reims. Er is daar een afslag naar rechts naar de N104. Met behulp van google maps, denk ik, dat deze weg doorgetrokken wordt naar de A10 naar Orléans en wellicht ook naar de A11 richting Le Mans en Rennes.

Het gaat dus om bovenstaande kruising bij het pijtje van de muis.
P.S. als de mods willen dat dit een discussie is, voor een apart topic, vind ik dat ook prima.

Euro Truck Simulator 2 is gewoon een geweldig spel.
heb ook al de base zip open gedaan maar vind geen( city iin) file voor citys toe te voegen en zelf proberen citys te maken maar blijkbaar hebben ze het ons moeilijk gemaak binst ze zijden dat beter gin zijn in ets2 voor citys toevoegen en vind geen info der over 

komt scandinavie er ook in ??? mvg dennie
-
- Lid
@Luctor maak dan je eigen topic aan.
scandinavie komt erinkevin345 schreef:komt scandinavie er ook in ??? mvg dennie
Deze week verschijnt deel 1 van de map met uitbreiding van 8 steden. exclusief proefstad Flensburg
Screens komen later!!
De volgende steden zijn:
Klagenfurt (A)
Graz (A)
Villach (A)
Padova (I)
Venezia (I)
Trieste (I)
Udina (I)
Bologna (I)
Screens komen later!!
De volgende steden zijn: