@wkt ik heb een vraagje: op die foto's is die scania de grill van gespoten hoe heb je dat gedaan want ik zie m niet bij de mods staan
grrtz
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
eens DAF, altijd DAF
Dit zit in de coca cola mod.jasperdaf schreef:@wkt ik heb een vraagje: op die foto's is die scania de grill van gespoten hoe heb je dat gedaan want ik zie m niet bij de mods staan
grrtz
graag volgende keer een pm tje als het niets met de map te maken heb
waarom niet ?wkt schreef:We werken al met een Duitser en een Italiaan samen. Jij bedoelt waarschijnlijk reislord. daar is niet mee samen te werkenCalzone schreef:Is het niet een idee voor jullie om met de Duitsers samen te gaan werken? Daar is namelijk ook al iemand bezig met een map en die heeft Duitsland al behoorlijk uitgebreid!
Ziet er leuk uit man, keep it up!
omdat hij zelf niet wil.Lolsmurf schreef:waarom niet ?wkt schreef:We werken al met een Duitser en een Italiaan samen. Jij bedoelt waarschijnlijk reislord. daar is niet mee samen te werkenCalzone schreef:Is het niet een idee voor jullie om met de Duitsers samen te gaan werken? Daar is namelijk ook al iemand bezig met een map en die heeft Duitsland al behoorlijk uitgebreid!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Reislord doet dan eigen project toch?

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Achsooo, ik vond het al zo toevallig dat Flensburg als eerste uitbreiding kwam. Maar als jullie samenwerken komt er zeker een kwalitatief goede map.wkt schreef:We werken al met een Duitser en een Italiaan samen. Jij bedoelt waarschijnlijk reislord. daar is niet mee samen te werkenCalzone schreef:Is het niet een idee voor jullie om met de Duitsers samen te gaan werken? Daar is namelijk ook al iemand bezig met een map en die heeft Duitsland al behoorlijk uitgebreid!
Ik heb overigens een truckspotter gespot in het centrum.

- roylabruyere
- Lid
Dat project van jullie ziet er veelbelovend uit!
Laatst gewijzigd door roylabruyere op zo 11 nov 2012, 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Lid
Ambiteuze plannen iig 
Ziet er goed uit!

Ziet er goed uit!
Zo de hele topic gelezen en moet zeggen mijn complimenten...
Ben heel benieuwd wat het eind resultaat gaat worden.
Succes alle
Ben heel benieuwd wat het eind resultaat gaat worden.
Succes alle
zo als ik eerder vroeg, is dit mogelijk?Caribbean schreef:Ik heb noch wel een idee, je hebt afslagen die een uitvoer baan hebben en die gewoon de snelweg splitten is de mogelijkheid om alle afslagen te veranderen naar een uitvoerbaan? Groetjes