plaats van paints
plaats van paints
zou iemand mij kunnen vertellen waar ik die paint kan vinden die je erop kan zette bijvoorbeeld die strepen
- jarnelieftink13
- Lid
Re: plaats van paints
Je kan tog van die bodypaint kopen in zon tuningshop maar ik wil zon paint bewerken om een bedrijfspaint temakenjarnelieftink13 schreef:hoe bedoel je?
-
- Lid
Dxtbmp?
hij wil de locatie van die skins , in de base.scs , geloof ik?mvos97 schreef:Je kan tog van die bodypaint kopen in zon tuningshop maar ik wil zon paint bewerken om een bedrijfspaint temakenjarnelieftink13 schreef:hoe bedoel je?
zou het graag ook weten..
Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
ik heb het gevondenniels09 schreef:hij wil de locatie van die skins , in de base.scs , geloof ik?mvos97 schreef:Je kan tog van die bodypaint kopen in zon tuningshop maar ik wil zon paint bewerken om een bedrijfspaint temakenjarnelieftink13 schreef:hoe bedoel je?
zou het graag ook weten..
D:\euro truck simulator 2\base\vehicle\truck\upgrade\paintjob
suc6 maar kan er zelf niet heel veel mee moet eigenlijk precies de cabine vorm hebben en dan zou je echt een ideale paint hebben dan zou iedereen die die kunnen bewerken en als mod kunnen instellen
Ik kan mn base niet openen. Met welk programma doe jij dat dan?
Bij ETS 1 kon ik t wel gwn openen....
you never to late with a \8/
sorry for my bad english
sorry for my bad english
kijk bij de handleidingen op het forum hier, daar staat hoe het moet.new kids schreef:Ik kan mn base niet openen. Met welk programma doe jij dat dan?
( en dan nog is de map die je moet hebben meestal leeg

Transport4Life
Keep It Going!!!
Keep It Going!!!
Dat had ik eerst ook toen mapje base verwijderd die ik nieuw had aangemaakt, en gewoon in het zelfde locatie houden waar je ook de scs-extractor en base.scs had staan. En paar keer op lezen uitschakelen en toepassen klikken en dan oke. Toen was bij mij ogelostniels09 schreef:kijk bij de handleidingen op het forum hier, daar staat hoe het moet.new kids schreef:Ik kan mn base niet openen. Met welk programma doe jij dat dan?
( en dan nog is de map die je moet hebben meestal leeg)
Een template staat in de paintjob map onder de naam matching pattern
Ik zoek alleen nog een manier om skins toe te voegen in plaats van vervangen
Ik zoek alleen nog een manier om skins toe te voegen in plaats van vervangen
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...