een garage kopen

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
laskan
Lid
Lid
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 14:05

een garage kopen

Bericht door laskan »

boys,als ik probeer een garage te kopen zeggen ze dat ik eerst zelfstandig moet zijn,hoe hack ik dat dat ik zelfstadig ben?

help me aub,en alvastbedankt!

ps: ben hacker van ets maar begin nu ook met gts
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: een garage kopen

Bericht door Snorre »

laskan schreef:boys,als ik probeer een garage te kopen zeggen ze dat ik eerst zelfstandig moet zijn,hoe hack ik dat dat ik zelfstadig ben?

help me aub,en alvastbedankt!

ps: ben hacker van ets maar begin nu ook met gts

Als hacker ben je niet welkom op dit Forum.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: een garage kopen

Bericht door truckboy6 »

je moet gewoon goed werken, dan kan je eigen wagen kopen..... hoef je niks voor te hacken, anders is het spel niet meer leuk. het gaat om hoe je zelf een bedrijf groot maakt, niet hoe je een bedrijf groot hackt.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
laskan
Lid
Lid
Berichten: 69
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 14:05

Re: een garage kopen

Bericht door laskan »

truckboy6 schreef:je moet gewoon goed werken, dan kan je eigen wagen kopen..... hoef je niks voor te hacken, anders is het spel niet meer leuk. het gaat om hoe je zelf een bedrijf groot maakt, niet hoe je een bedrijf groot hackt.
ik weet het,maar ik heb het nodig om het te weten hoe het gaat,mijn gts is in het duits,kunnen jullie mij de nl taal file geven?
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: een garage kopen

Bericht door truckboy6 »

mijne is toch ok in et engels, dat maakr niks uit, je moet alles gewoon een beetje uitvinden..
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: een garage kopen

Bericht door jztrucking »

mwah.. Hackers worden niet altijd ondersteund op dit forum. Maar als je cheats kan invoeren kun je eerst cheat level 50 doen en dan cheat money dan ga je naar een garage koop je een truck en dan ben je zelfstandig. dan kun je een garage kopen en daarna upgraden.
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: een garage kopen

Bericht door jztrucking »

Slotje? het is wel duidelijk... ;)
Gebruikersavatar
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site
Berichten: 1750
Lid geworden op: zo 03 jan 2010, 17:51

Re: een garage kopen

Bericht door cojones »

Inderdaad
Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Gesloten

Terug naar “Algemeen”