Gamegegevens overzetten nieuwe PC

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
ce-bu
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 26 apr 2013, 14:52

Gamegegevens overzetten nieuwe PC

Bericht door ce-bu »

Ik speelde eurotruck2 op mijn computer (vista)
Heb een nieuwe computer aangeschaft (windows 8.1, 8GB intern geheugen, model i5) .
Na installatie van eurotruck2 op mijn nieuwe pc heb ik van de oude pc alle gegevens uit de documenten gekopieerd en op de nieuwe pc geinstalleerd maar ik mis al mijn garages, personeel on opgebouwd vermogen, kortom ik moet helemaal opnieuw beginnen.
VRAAG: welke bestanden moet ik kopieren om mijn eerdere resultaten zoals het verdiende geld en garages + chauffeurs weer in het spel te krijgen?
Ik ben niet al te technisch dus in begrijpelijke taal is wenselijk
dank voor de medewerking
Gebruikersavatar
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 3218
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Gamegegevens overzetten nieuwe PC

Bericht door ETS Rijder »

Als je de hele map 'Euro Truck Simulator 2' in Documenten kopieert van de oude PC naar de nieuwe PC moet het goed komen ;)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
ce-bu
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 26 apr 2013, 14:52

Re: Gamegegevens overzetten nieuwe PC

Bericht door ce-bu »

ETS Rijder schreef:Als je de hele map 'Euro Truck Simulator 2' in Documenten kopieert van de oude PC naar de nieuwe PC moet het goed komen ;)

heb ik reeds enkele malen gedaaan. het enige wat wel lukte zijn de mods echter het resultaat van 235 uur is niet zichtbaar. Welke bestandjes zijn dat?
vr.gr. ce-bu
Gebruikersavatar
Tinusman
Lid
Lid
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 10:15
Locatie: Driver's seat

Re: Gamegegevens overzetten nieuwe PC

Bericht door Tinusman »

VRAAG: welke bestanden moet ik kopieren om mijn eerdere resultaten zoals het verdiende geld en garages + chauffeurs weer in het spel te krijgen?

je spel voortgang wordt opgeslagen in je profiel.

Dus copier; de map profiles.
(daar zitten alle profielen in aparte mapjes....aangegeven met een nummer)
die staat in;
dokumenten/Euro Truck Simulator 2/profiles

PS , na elke update maakt ETS 2 een backup van je profiles..Die worden aangegeven met; profiles(1.?.?).bak

omdat het bovenstaande niet is gelukt. Kijk goed of deze map er wel in staat (in je oude PC versie.
en controleer of je het goede pad hebt gekozen...

normaliter,
C:/gebruiker/gebruiker/mijn dokumenten/Euro Truck Simulator 2/
de `gebruiker` s naam heb je ooit zelf gekozen bij installatie van het besturing-systeem
maar op je nieuwe PC kan de gebruikers naam anders zijn dan van de oude..(ff opletten dus)

succes.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”