cheats 18 wos extreme trucker

Hier kan over Extreme Trucker gepraat worden.
Plaats reactie
lenny.d
Lid
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: za 29 aug 2009, 18:07

cheats 18 wos extreme trucker

Bericht door lenny.d »

1.start het spel en je begint in location ice_road dan save de game.
dan ga uit het spel en volg stap 2.

voor de gene die verder zijn,ga gelijk naar stap 2.

2. ga naar mijn documents.klik daar op de map 18 wos extreme trucker.
klik daar op de map profile,dan op de map job manager,open dit bestandje met wordpad.
scroll naar beneden kijk dan naar location progress.dan zie je deze 3 locatie's.

location_progress : _nameless.2D43.C1E8 {
location: "location.ice_road"
exp_points: 999999
unlock_status: 3
finish_status: 0
total_job_count: 7
finished_job_count: 6
failed_job_count: 1
time_spent: 52
odometer: 745
oversized_loads: 0
road_trains: 0
regular_loads: 6
profi_loads: 0
elite_loads: 0
special_loads: 2
}

location_progress : _nameless.2D43.A348 {
location: "location.australia"
exp_points: 999999
unlock_status: 0
finish_status: 0
total_job_count: 0
finished_job_count: 0
failed_job_count: 0
time_spent: 0
odometer: 0
oversized_loads: 0
road_trains: 0
regular_loads: 0
profi_loads: 0
elite_loads: 0
special_loads: 0
}

location_progress : _nameless.2D43.BFB8 {
location: "location.yungas"
exp_points: 999999
unlock_status: 0
finish_status: 0
total_job_count: 0
finished_job_count: 0
failed_job_count: 0
time_spent: 0
odometer: 0
oversized_loads: 0
road_trains: 0
regular_loads: 0
profi_loads: 0
elite_loads: 0
special_loads: 0

nu zie je dus een lijn staan met exp_points verander dit in 999999 dit doe je met alle 3 de locatie's.nu doe je opslaan in job manager.
wat je nu gedaan hebt.je hebt de 3 levels nu open gemaakt en wat je nu ook hebt is dat je meer vrachten kan kiezen 4 of 5 vrachtwagens van kiepauto tot aan een truck met 3 trailers of met een vliegtuig erop.
ik wens jullie veel rij plezier. :D
:D :D
Laatst gewijzigd door lenny.d op ma 23 nov 2009, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 12:43
Locatie: Het Spookhuis

Re: cheats 18 wos extreme trucker

Bericht door Phantom »

Ik denk dat als je het spel pas 1 maal gedaan hebt je het eerst met die van Ice Road moet doen, dan opslaan, daarna spel starten en het 2e level rijden. 8-)
Daarna weer terug naar dat wordpad/kladblok bestand en bij die 2e die regel veranderen en bij de 3e doe je precies hetzelfde. ;)
Bij mij stond alleen Ice Road er maar in namelijk, waarschijnlijk omdat ik Extreme Trucker pas 2 of 3 keer gedaan heb om te zien of het iets was. :mrgreen:

Let Op! : Het is dus geen garantie die ik geef dat het werkelijk zo is als ik het zeg, ik vermoed dat alleen. :D

Edit: Of je bedoeld dat je het zaakje wat jij gepost hebt in die map moet plakken? :D
Dan had je het beter meteen vanaf het eerste regeltje kunnen kopieeren en hier plakken want nu ontbreekt het bovenste of de eerste 2 regeltjes van dat mapje. ;)
Als je dit zo kopieert en in die map plakt werkt ET niet meer denk, het is maar een vermoeden hoor. ;)
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
lenny.d
Lid
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: za 29 aug 2009, 18:07

Re: cheats 18 wos extreme trucker

Bericht door lenny.d »

Phantom schreef:Ik denk dat als je het spel pas 1 maal gedaan hebt je het eerst met die van Ice Road moet doen, dan opslaan, daarna spel starten en het 2e level rijden. 8-)
Daarna weer terug naar dat wordpad/kladblok bestand en bij die 2e die regel veranderen en bij de 3e doe je precies hetzelfde. ;)
Bij mij stond alleen Ice Road er maar in namelijk, waarschijnlijk omdat ik Extreme Trucker pas 2 of 3 keer gedaan heb om te zien of het iets was. :mrgreen:

Let Op! : Het is dus geen garantie die ik geef dat het werkelijk zo is als ik het zeg, ik vermoed dat alleen. :D

Edit: Of je bedoeld dat je het zaakje wat jij gepost hebt in die map moet plakken? :D
Dan had je het beter meteen vanaf het eerste regeltje kunnen kopieeren en hier plakken want nu ontbreekt het bovenste of de eerste 2 regeltjes van dat mapje. ;)
Als je dit zo kopieert en in die map plakt werkt ET niet meer denk, het is maar een vermoeden hoor. ;)
wat je moet doen is als je het verandert heb,is terug gaan naar de kaart waar je dus kan kiesen welke locatie je wilt spelen want als jij gewoon op spelen druk dan begin je gewoon waar je gebleven bent,en in dit geval is dat ice_road hoop je een beetje geholpen te hebben. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”