bak wagen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
powerv8
Lid
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 12 jul 2009, 17:21
Locatie: oldehove (gr)

bak wagen

Bericht door powerv8 »

hoi

kan iemand helpen heb nu de mod z_999_Scania_Mega_Mod_v2.0.2_Beta maar er zit een wachtwoord op
is er iemand die me kan helpen om aan het wachtwoord te komen want wil heel graag de kleuren aan passen na eigen smaak
truck + bak + wipkar .

mijn dank is groot.

groeten jeffrey
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: bak wagen

Bericht door Timmer »

zit geen wachtwoord op ,is een soort codering die ets2 niet leest maar bijv winrar wel.

op het forum van scs ff zoeken naar scsunlocker en dan heb je een programmatje dat je kan helpen hiermee(bij sommige werkt het wel en bij andere niet)

dat modders hun pmg locken vind ik te begrijpen maar een complete lock van scs vind ik overbodig.
Gebruikersavatar
powerv8
Lid
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 12 jul 2009, 17:21
Locatie: oldehove (gr)

Re: bak wagen

Bericht door powerv8 »

hoi timmer

ik heb installeert maar ik snap er niet van heb you tube er al bij gehaald maar kan het niet echt jammer want wil zo graag de kleuren veranderen van de bakken en de truck. hoop echt dat iemand mij kan helpen de wachtwoord te vinden.

gr jeffrey
Gebruikersavatar
ripacy
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:41
Locatie: Tegelen
Contacteer:

Re: bak wagen

Bericht door ripacy »

Zal je toch even moeten doen wat Timmer zegt,want voor die mod is geen wachtwoord te verkrijgen.
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: bak wagen

Bericht door Timmer »

ripacy schreef:Zal je toch even moeten doen wat Timmer zegt,want voor die mod is geen wachtwoord te verkrijgen.
ik heb m geopend en verstuurd maar heb niks meer vernomen van m .
Gebruikersavatar
ripacy
Lid
Lid
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 05 jul 2013, 21:41
Locatie: Tegelen
Contacteer:

Re: bak wagen

Bericht door ripacy »

Nou.......een bedankje is toch op zijn plaats......zou ik zeggen
Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Plaats reactie

Terug naar “Modden”