D-tec container trailer Peerke

Plaats reactie
frisianbear2002
Lid
Lid
Berichten: 141
Lid geworden op: do 12 nov 2015, 20:53

D-tec container trailer Peerke

Bericht door frisianbear2002 »

Hoi vraagje weet iemand waarom diecontainer trailer nergens meer te vinden is.

Hetzelfde geld voor de Samro trailer(was overigens niet van Peerke alias Pieter) om verwarring te voorkomen.

Mocht iemand ze hebben dan zou ik graag de download links ervan willen hebben, alvast bedankt.
Acer Predator Triton 300 - Intel Core i5-9300H - NVIDIA GeForce GTX 1650 - 16GB DDR4 - 256SSD/1TB HDD - 15.6" IPS Full HD
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: D-tec container trailer Peerke

Bericht door willy1962 »

heel simpel en dat geld ook voor de trucks die je naar 1.35 wil hebben er moeten teveel files omgezet worden.
en sommige dingen werken niet meer met de komst van dubbele trailers.
want het gerucht ging ook rond dat de D-TEC eventueel losgekoppeld zou kunnen worden.
dus veel mods worden niet meer ge-updated.
of degene die dat moet doen kan het niet meer met de nieuwe update of ze hebben er geen zin meer in omdat het teveel is.
ik las laatst dat 1 trailermod van B4RT daar moesten 3400 files omgezet worden.
dus ga maar na hoelang je dan bezig bent.
wie weet waar SCS nog mee komt , want we missen nog steeds een paar officiële type trailers.?
frisianbear2002
Lid
Lid
Berichten: 141
Lid geworden op: do 12 nov 2015, 20:53

Re: D-tec container trailer Peerke

Bericht door frisianbear2002 »

Trailers zijn nog steeds in het spel ook voor versie 1.35 maar nu willen degene die hem hebben er geld voor hebben terwijl ze het niet eens gemaakt hebben dus omgekeerde wereld, mijn truck is laatst omgezet niet helemaal super maar toch en daar is die persoon die de basis had gemaakt niet lang mee bezig geweest al maakte hij er wel een hele show van, die dacht dat de basis truck die ik van hem had gekocht nog een keer betaald ging worden voor het omzetten naar 1.35 versie, jammer dat wat zo leuk was allemaal in geld uitgedrukt moet worden was in de begin periode niet dan deed iedereen dat voor elkaar.

Maar inderdaad jammer dat vele mods er nog wel zijn maar alleen als je in het groepje zit anders niet meer beschikbaar, weet nog wel onder mijn andere alias hier toen ik er in 2013 bij kwam dat er in mijn inbox regelmatig requests waren voor wat modden en skinnen en dat deed je voor je plezier niet voor geld.

Ja SCS is alles aardig aan het omgooien ben er te lang uit geweest om het 123 weer even te begrijpen.
Acer Predator Triton 300 - Intel Core i5-9300H - NVIDIA GeForce GTX 1650 - 16GB DDR4 - 256SSD/1TB HDD - 15.6" IPS Full HD
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: D-tec container trailer Peerke

Bericht door willy1962 »

Ja SCS begon ermee , geld vragen voor trailers ;)
Gebruikersavatar
Tinusman
Lid
Lid
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 10:15
Locatie: Driver's seat

Re: D-tec container trailer Peerke

Bericht door Tinusman »

@ frisianbear2002

"Die containertrailer nergens meer te vinden...."
ff wachte-->en dan komt die misschien toch...

https://forum.scssoft.com/viewtopic.php ... 0#p1320970

Vr.Gr. Tinusman
Gebruikersavatar
Simtrans
Lid
Lid
Berichten: 270
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 15:23
Locatie: Den Helder

Re: D-tec container trailer Peerke

Bericht door Simtrans »

zou fijn zijn als die terug kwam, was een mooie trailer.
Peerke heeft toestemming gegeven dus zoals Tinusman zegt geduldig afwachten
Joop
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: D-tec container trailer Peerke

Bericht door Snorre »

Volgens Pieter zit daar heel veel werk in, maar het zou erg mooi zijn als deze opnieuw werd uitgebracht.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Plaats reactie

Terug naar “Trailers”