Mooie trailermods

Chris_ibanez
Lid
Lid
Berichten: 225
Lid geworden op: do 25 okt 2012, 19:34

Re: Mooie trailermods

Bericht door Chris_ibanez »

Dikke scania :thumbup: krijg je die ook meegeleverd ? :lol:
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: Mooie trailermods

Bericht door jztrucking »

Bart schreef:
jztrucking schreef:Mooi topic met dit soort trailermods.
Maar die TSM trailerpack is die helemaal gelocked? das wel triest... :crazy:


Maar over poolsize 600.. als ik dat precies erin zet werkt het. Behalve als de game gaat auto saven dan loopt ie vast. Hoe kan dat?
Geen idee, ik heb die gauw weggedaan die mod, het trok net iets teveel van mijn framerate en de textures zijn niet zo denderend. Allemaal iets te felle kleuren. En als ik het niet zelf "mag" aanpassen, dan maar geen trailermod ;)

Hoop dat degene die de mod gelocked heeft dit leest haha

Ik ook. vind het sws irritant dat mensen het locken... -___-
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: Mooie trailermods

Bericht door Timmer »

dat ze pmg's locken tot daar aan toe maar complete zips zodat je nogeens een leuke modpack voor je zelf kunt maken gaat helemaal nergens over,zoals bijv die megamod voor de scania ,zitten leuke dingen op maar een hoop troep en onrealistische velgen enzo
Gebruikersavatar
ultimate
Lid
Lid
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 26 nov 2012, 12:42

Re: Mooie trailermods

Bericht door ultimate »

Timmer schreef:dat ze pmg's locken tot daar aan toe maar complete zips zodat je nogeens een leuke modpack voor je zelf kunt maken gaat helemaal nergens over,zoals bijv die megamod voor de scania ,zitten leuke dingen op maar een hoop troep en onrealistische velgen enzo
mee eens inderdaad
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: Mooie trailermods

Bericht door jztrucking »

Ik denk dat niemand hier kan converteren? of toch wel? Dit zou dan toch een mooie trailermod zijn?

http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 43&t=11328 :P
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Mooie trailermods

Bericht door Bart »



http://www.mediafire.com/?kluyxm7ifb5x2bq

Deze zesasser vervangt de normale diepladers. Je weet wel, die diepladers met heftrucks, tractoren of graafmachines. Geen nieuwe game nodig dus.
Je hebt er met een grote bouwkeet (steekt aan de zijkanten uit), eentje met een grote lopende band, een grotecilinder, enz. Ze zijn ongeveer twee keer zo lang, maar het midden heeft geen collision. Dus als je aan het manouvreren bent en auto's hebben vrij baan rijden ze gewoon door je heen of tegen je aan ;) Tolpoortjes zijn ook niet te passeren met deze dingen dus omzeil ze haha.

Maar als je daar een beetje op let is het een leuke mod.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: Mooie trailermods

Bericht door Calzone »

Ik heb hem ook geprobeerd, eerste rit met een lege aanhanger. Ging prima, totdat ik in München aankwam en ik er weer achter kwam dat geen enkele **** Ai auto ook maar een millimeter naar achter kan en je dus geen enkele bocht om komt. Na een half rondje München, 10 boetes voor het rijden op de verkeerde baan en 3 auto's in de prak te hebben gereden stond ie dan toch op z'n plek en heb ik de mod weer verwijderd. Dit soort mods zijn echt waardeloos met de huidige AI.
Gebruikersavatar
stefanneke
Lid
Lid
Berichten: 466
Lid geworden op: di 17 mei 2011, 21:21

Re: Mooie trailermods

Bericht door stefanneke »

Calzone schreef:Ik heb hem ook geprobeerd, eerste rit met een lege aanhanger. Ging prima, totdat ik in München aankwam en ik er weer achter kwam dat geen enkele **** Ai auto ook maar een millimeter naar achter kan en je dus geen enkele bocht om komt. Na een half rondje München, 10 boetes voor het rijden op de verkeerde baan en 3 auto's in de prak te hebben gereden stond ie dan toch op z'n plek en heb ik de mod weer verwijderd. Dit soort mods zijn echt waardeloos met de huidige AI.
inderdaad en ook draaien de wielen niet bij mij?
hardcorehooligan
Lid
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 10 mar 2013, 20:08
Locatie: Opmeer N-H

Re: Mooie trailermods

Bericht door hardcorehooligan »

jztrucking schreef:Ik denk dat niemand hier kan converteren? of toch wel? Dit zou dan toch een mooie trailermod zijn?

http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 43&t=11328 :P
Mee eens !
als ik ik t kon...
Gebruikersavatar
jbsystems
Lid
Lid
Berichten: 513
Lid geworden op: di 30 jun 2009, 11:14
Locatie: Aalst / Belgium
Contacteer:

Re: Mooie trailermods

Bericht door jbsystems »

Net weer een SA trailer gezien:

Doll Vario met ram


http://www.file-upload.net/download-736 ... p.rar.html
Afbeelding

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Plaats reactie

Terug naar “Trailers”