Nieuw of ervaren?

Plaats reactie
Jowel
Lid
Lid
Berichten: 770
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 15:24
Locatie: WEST-FRIESLAND!!!

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door Jowel »

dafxf95 schreef:vond vrachtwagens altijd al wat hebben
ging al met mijn vader mee toen ik nog in de maxicosie zat 8-) ;) (ben toen ook tegen de voorruit aangevlogen)
maar ik zag er een stukje over ets in de truckstar toen eens de demo geprobeert en toen gekocht
jammer dat je er niet doorheen vloog
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
Gebruikersavatar
dafxf95
Lid
Lid
Berichten: 162
Lid geworden op: do 24 feb 2011, 18:27
Locatie: rijssen

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door dafxf95 »

Jowel schreef:
dafxf95 schreef:vond vrachtwagens altijd al wat hebben
ging al met mijn vader mee toen ik nog in de maxicosie zat 8-) ;) (ben toen ook tegen de voorruit aangevlogen)
maar ik zag er een stukje over ets in de truckstar toen eens de demo geprobeert en toen gekocht
jammer dat je er niet doorheen vloog
weer lekker aardig jowel...
niks beters te doen?
[quote="harie04"]nie zo eigenwijs doen he meneer siegerink[/quote]

IK WORDT WAKKER,DOE EEN PLASJE,STAP UIT BED EN DENK....
'VEREK DAT HAD ANDERSOM GEMOETEN!'
Gebruikersavatar
chris-de-trucker
Lid
Lid
Berichten: 346
Lid geworden op: vr 01 apr 2011, 11:46
Locatie: 's-heerenhoek (zeeland)

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door chris-de-trucker »

mijn p awas chauffeur en jah ik wil het ook al heeel lang worden maarja dan begin je met pttm en dan convoy en dan haulin en al die spellen en toen kwam ets ( begon echt als groetje beetje op youtube naar mooie trucks in ets kijken en dan heb je het en dan zitten die er niet in :lol: ) een jaar later ofzo kwam ik er achter dat er mods waren dus daar mee begonnen en ja dan ga je steed meer leren eerst skinnen en dan converten en nu ook modden maar nu speel ik voornamelijk gts
Spotter van : powertrucks.nl

heeft u pizza voor mij ?
Gebruikersavatar
christianv8boy
Lid
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 21:28
Locatie: sint maartensdijk
Contacteer:

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door christianv8boy »

mij opa is vrachtwagen chauffeur geweest bij de luchtmacht in woensdrecht en ging van jongs af aan al met hem mee en ik wil al vanaf toen ik 2 jaar was vrachtwagen chauffeur worden en ben nu 15 dus wil al vrijwel heel mn leven vrachtwagen chauffeur worden dus ben al redelijk ervaren in de vrachtwagen wereld speel nu denk ik een half jaar euro truck simulator en dat bevalt mij reuze goed ik ben er opgekomen via het internet daar kwam ik het spel ergens tegen dus mij pa heeft het voor mij gedownload en rij nu iedere dag zo'n 10.000 km met de vrachtwagen
liever 8 die het niet snappen dan 6 die klappen
Gebruikersavatar
Verenzak
Lid
Lid
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 13:30
Locatie: Achter me laptop

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door Verenzak »

Ik ben al sinds ik klein ben gek van vrachtwagens, ookal heeft niemand in mijn familie er iets mee te maken.

Maar ik ben op dit forum gekomen door een neef van mij, die had ETS en had die toen voor mij gekopieerd (illegaal dus :shh:).
Ik heb laterna ook zijn stuur overgekocht omdat hij een nieuwe had.
Ik heb toen echt diehard ETS gespeeld.
Op een gegeven moment ben ik mods gaan installeren, alleen geen enkele werkt. Totdat ik hier kwam, alle mods werkte en heb een half jaar erna ongeveer ook een account aangemaakt omdat ik zag dat ETS2 eraan kwam. Ik wilde graag meepraten etc.
In de tussen tijd heb ik ook nog T&T gekocht en UKTS.
Nothingo veryo specialo.
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door stefboy897 »

m,n overgroot opa was truckchauffeur m,n opa was truckchaufeur m,n vader is truckchauffeur Dus ik was al vanaf jongs of aan besmet met het cheuferursvirus. Toen ik een jaar of 8/9 was speelde ik al pttm daarna heb ik een tijdje ets gespeeld en nu speel ik ets 2
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
scaniaforlive
Lid
Lid
Berichten: 1333
Lid geworden op: di 28 jun 2011, 20:31
Locatie: Yn Fryslân
Contacteer:

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door scaniaforlive »

Mijn opa heeft een tijd als monteur bij een Scania dealer gewerkt.
Ik wou eerst graag chauffeur worden dat is begin groep 8 en 1ste klas helemaal weg gegaan.
Toen er in de 2de klas een jongen bij me in de klas kwam die ook veel naar truck's keek en zo ben ik er ook weer mee begonnen.
Toen ben ik via hem hier op het forum beland.
Toen ben ik foto's van forumleden gaan kijken bij ETS toen heb ik de demo gedownload en de echte versie gekocht.
Daarna ben ik ETS 2 in de gaten gaan houden toen hij uit was heb ik de demo gedownload en nu is het eerst sparen voor een goede computer voor de gekochte versie.

Mijn verhaal hoe ik bij truck's ben gekomen.
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
--------------------------------
My Sport Is Transport
--------------------------------
Afbeelding
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door jztrucking »

mn pa heeft een eigen wagen.(altijd al ;p) sinds mn 6e/5e (geen idee eigenlijk) al mee. dus ook al aardig wat ervaring. ;)

Vroeger altijd pttm gespeeld, NL trucks dus eigenlijk voorloper van ETS2 aangezien je in pttm ook best mooi kan pimpen met de juiste mods. :P
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door truckboy6 »

ik ga al 14 jaar (Zins me 1e) met me pa mee. ook las ik in de truckstar een paar jaar geleden iets over GTS, en heb het toen gekocht
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
aadje93
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 17 feb 2013, 10:06
Locatie: Benschop

Re: Nieuw of ervaren?

Bericht door aadje93 »

Eigenlijk helemaaal niets met trucks te maken (geeneens familie die in het truckers wereldje zit -wel opa die in zijn dienst tijd nog een daf reed, maar heeft nooit zijn truck rijbewijs verlengd :thumbdown: )

Maar eigenlijk altijd voorliefde gehad voor scania trucks, vroeger toen ik nog een basischool piepert was hard truck 18 wos (of king of the road of zoiets) heeeeel erg veel gespeeld, cd zat standaard in de computer zodat je gelijk kon spelen :shh:

vorige week zag ik ETS2 voorbij komen @ steam toen ik is in de winkel zat te bladeren, eigenlijk na het zien van de filmpjes direct gekocht. Zeer mooie graphics, beetje RPG en strategy erachter (plannen van ritjes, managen van je certificaten en bedrijf etc) en sinds vorige week woensdag al een slordige 80 uur erin gestoken :oops: :lol: :mrgreen:

Nu lekker aan het spelen, levelen is erg leuk echt een drijfveer om steeds verder te komen en je bedrijf helemaal uit te bouwen tot maximaal aantal truckers (115 heb ik ergens voorbij zien komen) zit nu op 4 gehuurde chaufeurs en me eigen truck helemaal af :thumbup:


Maar nu ik dit weer speel ga je toch meer letten op vrachtwagens IRL, wat voor config, wat voor merk, hebben ze de 2e as omhoog hangen (in het geval van 6x2).


(en mischien handig als algemene sticky op forum, maak een overzichtje van rust/rijtijden en ander truck gerelateerde regelgeving per land zoals die groene L, G, S bordjes die je wel is ziet op trucks en bijvoorbeeld dat TIR)
Plaats reactie

Terug naar “(Truck) Games”