Ban lijst openbaar maken?

Gesloten

Wie is er voor en wie is er tegen het openbaar maken van de ban-lijst.

Voor
20
83%
Tegen
4
17%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1845
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 19:32
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door willem123456 »

OK.
Nog meer mensen met argumenten voor/tegen??
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
knudde1
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 aug 2010, 13:50

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door knudde1 »

eens, maar zet er dan ook de reden bij, zodat je niet gelijk als lul wordt beschouwd wanneer je 1 klein foutje maakt.
Gebruikersavatar
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1845
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 19:32
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door willem123456 »

Nee, ok dat wilde ik al doen.
En je wordt als je bijv. een ban van 1 week hebt, na je ban weer uit de lijst gehaald, zo stel ik me dat voor.
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
knudde1
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 11 aug 2010, 13:50

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door knudde1 »

inderdaad, permanente bans blijven natuurlijk permanent staan
Gebruikersavatar
willem123456
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 1845
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 19:32
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door willem123456 »

Daarvoor is het ook een PERMANENTE ban hè :D
It is de boer lyke folle of de ko skiet of de bolle. :P

Afbeelding
Ron1
Lid
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 27 aug 2010, 12:55

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door Ron1 »

Leuk,

Ik krijg het gevoel dat ik tegen de stroom inzwem daar de meeste voor zijn.

Boeiend maar vind ik wel leuk, ben graag een beetje dwars.

Hoewel 11 stemmen (tot nu toe) nog wel erg magertjes is voor een forum van ruim 5000 leden.
Erwin

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door Erwin »

Tegen:
- Het recent houden van de lijst zal in de praktijk minder gemakkelijk zijn. Zal snel vergeten worden, misstanden, bans die al opgeheven zijn en toch blijven staan.
- Investeer de tijd in andere vernieuwingen/modernisering
- Iemand die een maal een openbare ban gehad heeft, kan door een lid constant hierop geattendeerd worden, bijv. in forumposts etc.

Voor:
- Gebruik dan het waarschuwingssysteem wat standaard in dit forum zit. Er is dan voor iedereen openbaar te zien in de profiel-pagina hoeveel waarschuwingen er achter je naam staan, voor diegene die het interessant vinden.
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door CJIB »

Voor:
omdat je de mensen wijst op het risico in de lijst te komen en dan inderdaad af te gaan voor anderen de wereld is hard de meesten zijn jeugd en moeten op school en thuis ook gedragen dus waarom dan niet hier zelf ben ik van mening dat je ook alleen een permanente ban moet plaatsen en niet 1 van een dag of een week nee puur de permanente ban.
De ban die je dan gekregen hebt is niet zomaar aan komen waaien en dus ook terecht wel willen allemaal normaal behandeld worden dus waarom dan niet dat zelfde terug doen naar andere??
Nadeel is wel dat iedereen dan weet dat je een ban hebt en geloof mij wat een mens hier doet doet het ergens anders ook ik ken geen mens die hier raar doet ge band word en ergens anders wel normaal zou kunnen doen.
Maar dat is mijn mening weer he.
Tijd kost het niet is een topic die je maakt en alleen beheerd word door beheerder en ook alleen beschreven kan worden door beheer.
door dat je dus permanente ban hier in plaatst hoef je alleen maar toe te voegen verder niet.
Dit verhaal werkt dus naar twee kanten 1 je kijkt wel uit voor een ban 2 andere forums kunnen hier door ook zien dat een lid dus zo reageert en overal het zelfde is.
Kijk wel naar de mensen en wat is de achter grond van iemand men kan overspannen zijn of worden uit gedaagd enz. dus zullen de leden ook zelf aan moeten geven dat ze geplaagd worden of lastig gevallen en doe daar dan ook wat mee als beheer.

Nadeel van ban is: kijk naar Flame heeft een permanente ban gehad hier niemand die wist wat er was en nu kan je niks meer terug draaien oke hij is nu ere lid maar persoonlijk vind ik dat niet echt top maar is mijn mening en dat is maar terzijde.

@ Erwin ik wil niet raar doen of kwaad over komen en is dus even een kritiek puntje op jou nu even door je reactie je hebt zelf aan gegeven dat je er op het laatst niks meer aan vond waarom niet omdat er gezeur was waar je niks mee kon of op wist vervolgens heb je ook veel bans uit gedeeld naar mijn idee heeft je dat wat op geleverd nee helaas niet waarom alles was onduidelijk hier voor iedereen ook voor leden helaas.
Nogmaals is geen trap na geven of je in het kwaad daglicht willen zetten nee zeker niet je hebt ook goede dingen gedaan zeker anders was het forum niet zo groot en had het niet zo lang bestaan kerel.

Wat ik totslot wil mee geven we zijn allemaal mensen behandel elkaar dan ook zo gedraag je dan gebeurd er niks en is deze lijst niet snel vol.
En als er wat is qua leden onderling meld het bij beheer en laat die het vervolgens opknappen daar zijn ze voor.
op een gezonde toekomst van dit forum ongeacht wat er met deze poll gebeurd.

Met vriendelijke groet,
CJIB
Erwin

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door Erwin »

Uit eigen ervaring weet ik dat het up-to date houden van de banlijst moeilijk is. Niet als er 1 geband is maar wel wanneer het er velen worden.

@CJIB: Als er destijds een ban werd uitgedeeld was het een korte ban, en wanneer het permanent was dan was hier zeer zeker een reden voor.

Maar het is aan de nieuwe eigenaren. Zal dus ook niet meer van mij laten horen hier, mits iemand me pm-t. Dit omdat er anders gedacht wordt dat ik hier nog veel invloed heb.
Gebruikersavatar
Scaniaboyy8
Lid
Lid
Berichten: 1649
Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!

Re: Ban lijst openbaar maken?

Bericht door Scaniaboyy8 »

Die bans van een dag of nog minder omdat je een reactie plaatste in screenshots vroeger vond ik persoonlijk onnozel, ik weet dat het nu veranderd is, maar korte bans vind ik ook niets.

Je kan ook met een soort strafpuntensysteem werken inderdaad.

En als je toch bent voor wat kortere bans, kies er dan wel van langere duur, zoals een maand bijvoorbeeld, maar niet zoiets van 1 dag of 1 week. Ligt uiteraard wel aan de situatie, maar geef dan flink wat strafpunten. Of misschien bij zoveel strafpunten een ban van zolang.
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gesloten

Terug naar “Website & Forum”