Nieuwsbrief

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jordan23
Lid
Lid
Berichten: 164
Lid geworden op: zo 07 feb 2010, 23:46
Locatie: Deurne ( Antwerpen )

Re: Nieuwsbrief

Bericht door Jordan23 »

het lijkt mij een goed idee woko
maar wat wil je er eigelijk mee gaan doen met je idee wat wil je erin zetten ik wil best wel helpen als ik weet wat je er precies in wil zetten
met de vlam in de pijp
Afbeelding
Gebruikersavatar
Flyingdutchman
Lid
Lid
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:27
Locatie: Utrecht

Re: Nieuwsbrief

Bericht door Flyingdutchman »

Beste WoKo,

Leuk idee, heb het zelf geprobeerd om op een andere site voor elkaar te krijgen, was alleen al weer neergehaald door de beheerders voordat ook maar 1 nieuwsbrief was verstuurd. Op me werk maken we gebruik van, voor onze e-mail aan biedingen, http://www.ymlp.com/nl. Hier een voorbeeld van de laatste mailing die wij dan hebben verstuurd: http://multicopyamersfoort.emailnewslet ... net/zrGOkh.

Bij vragen of voor hulp voor zoiets kan je bij mij wel terecht.


Idee dat je erin kan zetten:
- De winnaar van de screen contest
- Artikelen van de ontwikkelingen voor de nieuwe Truckgames.
- Ontwikkelen van projecten van de TS leden
- Truck Evenementen kalender.
- Download van de Maand
[prog=25]Voorbereiding Skin mod ETS 2[/prog]
Gebruikersavatar
Harald1225
Lid
Lid
Berichten: 916
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 15:07
Locatie: breda

Re: Nieuwsbrief

Bericht door Harald1225 »

Dat is inderdaad wel een leuk idee wat je hebt flyingdutchman, alleen niet iedereen kijkt altijd in zijn mail.

Groete
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"

De kroegbaas van "Het Cafe!"
Gebruikersavatar
Flyingdutchman
Lid
Lid
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:27
Locatie: Utrecht

Re: Nieuwsbrief

Bericht door Flyingdutchman »

harie04 schreef:Dat is inderdaad wel een leuk idee wat je hebt flyingdutchman, alleen niet iedereen kijkt altijd in zijn mail.

Groete
Beste Harrie,

Off-topic
Ik ben er 1 van, met meer dan 2500 ongelezen berichten :P

On-Topic
Dat is wel zo, maar het maakt niet uit of die bijvoorbeeld n word gelezen of pas over 1/2 weken.
Meschien is het ook een aanmoediging om bijvoorbeeld grote skin/mod projecten op te zetten op het forum, omdat ze een kans krijgen dat iedereen zo mail in de mailbox kan krijgen met de vorderingen. Ikzelf ben ook iemand die altijd een beetje aangemoedigd moet gaan worden als ik de zin er in een beetje bij kwijt raakt.
[prog=25]Voorbereiding Skin mod ETS 2[/prog]
Gebruikersavatar
Harald1225
Lid
Lid
Berichten: 916
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 15:07
Locatie: breda

Re: Nieuwsbrief

Bericht door Harald1225 »

Flyingdutchman schreef:
harie04 schreef:Dat is inderdaad wel een leuk idee wat je hebt flyingdutchman, alleen niet iedereen kijkt altijd in zijn mail.

Groete
Beste Harrie,

Off-topic
Ik ben er 1 van, met meer dan 2500 ongelezen berichten :P

On-Topic
Dat is wel zo, maar het maakt niet uit of die bijvoorbeeld n word gelezen of pas over 1/2 weken.
Meschien is het ook een aanmoediging om bijvoorbeeld grote skin/mod projecten op te zetten op het forum, omdat ze een kans krijgen dat iedereen zo mail in de mailbox kan krijgen met de vorderingen. Ikzelf ben ook iemand die altijd een beetje aangemoedigd moet gaan worden als ik de zin er in een beetje bij kwijt raakt.
Beste flying

Off top
Ik zelf ook heb meer dan 3500 mails op me andere mail account probeer het mail account wat ik nu heb schoonte houden haha

On top

we zien wel wat er gebeurt niet waar?
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"

De kroegbaas van "Het Cafe!"
Gebruikersavatar
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 3218
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Nieuwsbrief

Bericht door ETS Rijder »

Flyingdutchman schreef:Beste WoKo,

Leuk idee, heb het zelf geprobeerd om op een andere site voor elkaar te krijgen, was alleen al weer neergehaald door de beheerders voordat ook maar 1 nieuwsbrief was verstuurd. Op me werk maken we gebruik van, voor onze e-mail aan biedingen, http://www.ymlp.com/nl. Hier een voorbeeld van de laatste mailing die wij dan hebben verstuurd: http://multicopyamersfoort.emailnewslet ... net/zrGOkh.

Bij vragen of voor hulp voor zoiets kan je bij mij wel terecht.


Idee dat je erin kan zetten:
- De winnaar van de screen contest
- Artikelen van de ontwikkelingen voor de nieuwe Truckgames.
- Ontwikkelen van projecten van de TS leden
- Truck Evenementen kalender.
- Download van de Maand
Bedankt voor je ideeën Flyingdutchman!
We gaan er eens mee aan de slag ;)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Gebruikersavatar
Verenzak
Lid
Lid
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 13:30
Locatie: Achter me laptop

Re: Nieuwsbrief

Bericht door Verenzak »

Erg leuk idee! Ik zou graag mee willen helpen maar weet niet of ik daar genoeg tijd voor heb. Ik meld me sowieso aan om 'm te ontvangen.

Zo krijg de Screen Contest (of zoiets) ook meer aandacht, want ik zag dat er maar 2 inzendingen waren deze maand.
Nothingo veryo specialo.
Pieter

Re: Nieuwsbrief

Bericht door Pieter »

Verenzak schreef:Erg leuk idee! Ik zou graag mee willen helpen maar weet niet of ik daar genoeg tijd voor heb. Ik meld me sowieso aan om 'm te ontvangen.

Zo krijg de Screen Contest (of zoiets) ook meer aandacht, want ik zag dat er maar 2 inzendingen waren deze maand.
Ik ben er eerder al mee bezig geweest om nieuwsbrieven te gaan sturen, iets weerhield me toen, geen idee wat. Het is dan wel zo dat de mensen op de site zelf in moeten loggen, dus daar moeten ze kunnen registreren, dit om ervoor te zorgen dat je kan bepalen of je de nieuwsbrief wel of niet wilt ontvangen ;)
Gebruikersavatar
Flyingdutchman
Lid
Lid
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:27
Locatie: Utrecht

Re: Nieuwsbrief

Bericht door Flyingdutchman »

Meschien ook handig:

Na lang zoeken ben ik ook nog, na YMLP, op Mailchimp gekomen.
Weet zelf niet hoe het werkt nog, maar indien nodig ben ik bereid het uit ta gaan zoeken.
[prog=25]Voorbereiding Skin mod ETS 2[/prog]
Plaats reactie

Terug naar “Website & Forum”