Update topic m.b.t. het forum

Alle forum mededelingen worden hier geplaatst.
Gesloten
Pieter

Update topic m.b.t. het forum

Bericht door Pieter »

Hallo trouwe TruckSimulators.nl leden,

In dit topic gaan wij (het team) jullie op de hoogte houden van updates die wij gaan doorvoeren op het forum. Hier komt een takenlijstje te staan met wat we nog van plan zijn, en wat we al gedaan hebben. Aan de kleuren groen, oranje en rood kunnen jullie zien wat we al doorgevoerd hebben, en wat we nog van plan zijn.

We vonden het wel zo netjes jullie op de hoogte te houden, en zo weten jullie ook meteen wat er veranderd is, zodat je niet denkt: "Wat overkomt me nu!?"

Nog een weetje; Ik ben sinds vandaag aangesteld tot globale moderator, ik heb mijn proeftijd goed doorstaan volgens het team, dus nu hoor ik er ook bij. :D

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Takenlijstje:                                                                                                                                                                                                                          
|                                                                                                                                                                                                                                              
|-Foto gedeelte gemaakt. ( http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... f=2&t=6906 )     
|-PB Melden mogelijk gemaakt.               
|-Maximum-aantal privéberichten per map is verhoogd van 100 naar 300.
|-Maximum-aantal privéberichten per map is verhoogd van 300 naar 350.
|-Forums beter ordenen, merk bij merk, trailer bij trailer etc. (Wij hopen dat dit een stuk makkelijker is.)
|-Extreme Trucker 2 forum veranderd van categorie.   
|-Request-secties opgeruimd.         
|-Forumcategorie gemaakt voor "Trucks & Trailers".
|-Forumcategorie "Overige games" gewijzigd.
|-Nieuwe smilies toegevoegd. :wave: :thumbdown: :thumbup: :wtf: :think: :shifty: :silent: :shh: :crazy: :eh: :problem: :clap:
|-Mogelijkheid om als gast topics in te zien.
|-Twitter toegevoegd voor de profielpagina's.
|-Het forum "Peilingen" gewijzigd in drie verschillende fora.
|-De naam van "Computer Problemen" gewijzigd in "Computer Talk".
|-Contest-forum gemaakt.
|-Hyves en Facebook toegevoegd voor de profielpagina's.
|-Youtube account toegevoegd voor de profielpagina's.
|-Nieuwe layout ingesteld voor het forum.
|-Het is nu mogelijk om met alleen je e-mailadres, je gebruikersnaam en wachtwoord op te vragen, aangezien velen ook vaak hun gebruikersnaam vergaten.
|-Nieuw domein: http://www.trucksimulators.co.uk .
|-Voor iedereen is het nu mogelijk om PM's/PB's te sturen.
|-URL's openen in een nieuw venster.
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het lijstje wordt z.s.m. gevuld met aankomende updates!

Dit topic krijgt een mooi slotje zodat we alles overzichtelijk houden.

Met Vriendelijke Groet,

Het TruckSimulators team
Gebruikersavatar
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 3218
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Update topic m.b.t. het forum

Bericht door ETS Rijder »

-URL's openen in een nieuw venster.
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Gesloten

Terug naar “Mededelingen”