Hoe zet ik andere wielen onder truck?

Al je vragen over zmodeler
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nicootje
Lid
Lid
Berichten: 285
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 08:45
Locatie: Belgie

Hoe zet ik andere wielen onder truck?

Bericht door Nicootje »

Hey,

Reeds enkele dagen ben ik aan het proberen met andere wielen onder m'n truck te zetten.
Telkens ik het wiel de juiste grote heb gegeven en de standaard wielen delete in zmodeler en de nieuwe wielen in de plaats zet lijkt er iets fout te gaan.
Als ik m'n truck in de mod folder plak en m'n spel start zijn m'n wielen steeds rood en de textuur is niet zoals het wiel hoort te zijn.
Weet er iemand wat ik fout doe?

Alvast bedankt voor de hulp ;)
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: Hoe zet ik andere wielen onder truck?

Bericht door CJIB »

ja fout exporteren uit zmodeler vandaan hierover is weinig uitleg te vinden op het forum kan je wel verklappen dat je het met versie 2.2.4 van zmodeler moet doen verder je moet idd eerst een standaard importeren dan jou wielen merge alles aanpassen en opletten dat je alles juist hebt staan en het zelfde hebt als je dat hebt gedaan dan verwijder je de standaard wielen en kun je exporteren.

Je probleem van nu is dat de bestaande pmd niet de juiste dds kan vinden en maakt je wielen dus standaard rood.
Gebruikersavatar
Nicootje
Lid
Lid
Berichten: 285
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 08:45
Locatie: Belgie

Re: Hoe zet ik andere wielen onder truck?

Bericht door Nicootje »

Merge is iets wat ik nog niet had gedaan, ik zal het morgen nog eens proberen dan. Alvast bedankt ;)
Gebruikersavatar
mini trucker
Lid
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: zo 21 nov 2010, 12:27
Locatie: waar m'n scania staat is mn huis
Contacteer:

Re: Hoe zet ik andere wielen onder truck?

Bericht door mini trucker »

of het in de defintition veranderen
Afbeelding
gang is alles, remmen is angst
Gebruikersavatar
Nicootje
Lid
Lid
Berichten: 285
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 08:45
Locatie: Belgie

Re: Hoe zet ik andere wielen onder truck?

Bericht door Nicootje »

Wel ik ben gisteren reeds zover geraakt dat ik de dds heb kunnen toewijzen aan de velgen. Er werd een nieuw pmg, pmd en obj bestand gemaakt bij exporteren. Toen ik m'n spel opstartte en de showroom wou ingaan crashte m'n spel, blijkbaar is het dus geen simpele klus om even een ander velgje te zetten :( :(
Gebruikersavatar
olieeé
Lid
Lid
Berichten: 280
Lid geworden op: do 30 dec 2010, 14:41
Locatie: west-vlaanderen(België)

Re: Hoe zet ik andere wielen onder truck?

Bericht door olieeé »

wa zit jij nu de hele tijd te klote met zmod? , gewone de andere velg makjes in wheels , en de def verandere !
jij bent de zon, jij bent de zee , jij doet de afwas en ik kijk tv
Gebruikersavatar
Nicootje
Lid
Lid
Berichten: 285
Lid geworden op: za 22 okt 2011, 08:45
Locatie: Belgie

Re: Hoe zet ik andere wielen onder truck?

Bericht door Nicootje »

Dat is het hem nu net, dat lukt en is geen probleem. Maar eens ik de velgjes aanpas van grote en terug exporteer crasht m'n spel elke keer ik op de truck kom in de showroom.
Plaats reactie

Terug naar “Vragen”