hoe maak je een flare en .....

Al je vragen over zmodeler
Gesloten
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door CJIB »

zijn mensen die gebruiken de rem licht daar voor enige wat mij daar aan weer irriteert is dat die dan ook dwars door je cabine zou kunnen schijnen (iets wat dus best wel lelijk is) en dus ook niet mijn voor keur heeft.
Of gewoon een achterlicht flare maar dan brand het dus de hele tijd ook niet mooi lijkt mij.
Gebruikersavatar
vogeltje93
Lid
Lid
Berichten: 352
Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
Locatie: gorinchem

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door vogeltje93 »

oke bedankt cjib dan probeer ik gewoon achterlicht eerst eens

bedankt voor je tijd :!: :D

edit:
als ik de achterlicht in de flare zet zie ik de interieur verlichting alleen als ik voorbij rij en of van de zijkant achtergordijn met geluk
Afbeelding
ben ik nou echt zo dom dr mee of :think:
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door CJIB »

is geen dommigheid is gewoon onwetendheid ook hier weer flare draaien dat de brand richting goed staat kerel probeer het of naar voor te laten branden of naar beneden.
Succes hopelijk werkt het want zelf doe ik het dus nooit zo licht maken.
Gebruikersavatar
vogeltje93
Lid
Lid
Berichten: 352
Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
Locatie: gorinchem

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door vogeltje93 »

wederom had je weer gelijk xd
is nog niet 100% nu maar is al stuk beter

maar aangezien jij veel weet he zou je ook kunnn zeggen hoe je zelf ddsje maak op bepaalde onderdeel met goeie mat en tobj erbij?

any way ty very much;d
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
CJIB
Lid
Lid
Berichten: 487
Lid geworden op: wo 26 aug 2009, 01:20

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door CJIB »

ddsjes maken doe je in een programma als paint met de maten 512x512 of 1024x1024 of 2048x2048.
Als het een eenzijdig dds moet worden dan kan het ook kleiner als de getallen dan maar het zelfde zijn dus bijvoorbeeld 60x60 als je gewoon zwart wilt bijvoorbeeld (of wat voor kleur dan ook).
die zelf gemaakte dds moet je dan wel toevoegen aan je eigen truck dat is dus ff wat anders dan importeren met alles aan gevinkt nu moet je dus zelf een dds toe voegen aan materials editor dat allemaal gedaan te hebben en in zmod gebruikt dan moet je dus gaan exporteren met alles aan gevinkt doe je dat niet weet de truck nog niks te vinden en werkt het niet of crasht je game.
Van die geëxporteerde mat file moet je dus de info kloppend maken dus je mat file moet dan worden aangepast (hangt overigens van je versie van zmodeler af).
Gebruikersavatar
vogeltje93
Lid
Lid
Berichten: 352
Lid geworden op: vr 19 jun 2009, 14:13
Locatie: gorinchem

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door vogeltje93 »

oke bedankt mag slotje op
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
Gebruikersavatar
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 3218
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: hoe maak je een flare en .....

Bericht door ETS Rijder »

Topic gesloten
Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend Slotjezien?
Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link.
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Gesloten

Terug naar “Vragen”