Hallo,
Als ik een skin heb gemaakt voor scania en ik gebruik dezelfde kleur om de grill te skinnen in de color.dds word de kleur toch anders.. Iemand een oplossing?
gr
Truck kleur + grill kleur
-
- Lid
Re: Truck kleur + grill kleur
De kleur wordt anders, maar je veranderd ook elke ai scania .DennisR500 schreef:Hallo,
Als ik een skin heb gemaakt voor scania en ik gebruik dezelfde kleur om de grill te skinnen in de color.dds word de kleur toch anders.. Iemand een oplossing?
gr
je kunt v.l.g. mij beter een `bepaalde` mod gebruiken als je alleen jouw truck wilt kleuren.
Die mod zit heeeeeel misschien wel in de Scania hartman + Trailer.rar
-
- Lid
ja dat snap ik en die hartman is van mij dus dat weet ik ook. Maar ik wil alleen de grill skinnen in de color
Download "Truck Shop Mod V6 by Maghetto" voor aparte cabines en chassis met meegespoten grille en "zijruiten"
Of anders "Scania V4 by Maghetto". Deze vervangt de originele topline cabine (wel met lampjes in de grille)
(In mijn skinpack zit deze mod ingebouwd)
Of anders nog deze; http://www9.zippyshare.com/v/35281600/file.html
Deze maakt de grille in de cabinekleur. (Zonder stripings of template)
Als je het tóch in de color.dds wil doen moet je de volledige skin in de color.dds maken, niet alleen de grille. En vervolgens in het spel de auto wit maken.
Of anders "Scania V4 by Maghetto". Deze vervangt de originele topline cabine (wel met lampjes in de grille)
Als je het tóch in de color.dds wil doen moet je de volledige skin in de color.dds maken, niet alleen de grille. En vervolgens in het spel de auto wit maken.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Uitbreiding van dit onderwerp.Bart schreef:Download "Truck Shop Mod V6 by Maghetto" voor aparte cabines en chassis met meegespoten grille en "zijruiten"
Weet je een oplossing om de onder grill afzonderlijk te skinnen.
Zit met een versleutelde mod; Chassis 8x6/4S.
Dat is lastig inderdaad. Dan is denk ik toch de enige (maar niet meest ideale) manier om de volledige skin in de color.dds te maken... Als je geluk hebt is de mod misschien volledig afzonderlijk en wordt de color.dds van de originele R serie niet overschreven, zodat het verkeer normaal uit blijft zien.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
De mod is afzonderlijk, maar omdat die mod versleuteld is, kom ik dus ook niet bij de color.dds van dat chassis.Bart schreef:Dat is lastig inderdaad. Dan is denk ik toch de enige (maar niet meest ideale) manier om de volledige skin in de color.dds te maken... Als je geluk hebt is de mod misschien volledig afzonderlijk en wordt de color.dds van de originele R serie niet overschreven, zodat het verkeer normaal uit blijft zien.
En ook niet in de truck.pmd
Heb zelf al is een zogeheten zzzzzzzzzzzzzzzmod gemaakt om iets terug te krijgen ,in game, wat door een versleutelde mod werd overschreven.